do góry
Strona główna\Portfolio\03. Aktualności\Co powinno znajdować się na wizytówkach?

Co powinno znajdować się na wizytówkach?

Aktualności 2022-09-13

Jeżeli prowadzisz własną działalność gospodarczą, to Twoim obowiązkiem i jednocześnie przywilejem jest posiadanie wizytówki firmowe. Odpowiednio zaprojektowana wizytówka nie tylko wzbudzi zainteresowanie, ale również zachęci do kontaktowania się z Tobą potencjalnych klientów. Jeżeli myślisz o tym, co powinno być umieszczone na takiej wizytówce, to powinieneś przeczytać ten artykuł do samego końca. Dowiesz się z niego, jakie informacje są najważniejsze i co musisz umieścić na tym firmowym kartoniku. Na co powinieneś zwrócić szczególną uwagę, gdy chcesz zlecić Drukarni Wydruk drukowanie wizytówek. Zachęcamy do czytania!

Czy zawsze potrzebna jest Ci wizytówka?

Posiadanie osobistej wizytówki ma naprawdę bardzo wiele zalet. Nie ma znaczenia, czy jesteś prawnikiem, informatykiem, przedstawicielem handlowym, czy może fryzjerem. To skromnie prezentujące się blankieciki mogą Ci się przydać w najbardziej zaskakujących sytuacjach. Właśnie dlatego zawsze powinieneś nosić ze sobą kilka sztuk wizytówek. Pamiętaj o przestrzeganiu kilku zasad przy wręczaniu wizytówki potencjalnemu klientowi.

  • Pierwsza zasada jest taka, że w ten sposób zwiększasz szansę, że ta osoba odezwie się do Ciebie w dalszej lub bliższej przyszłości. Wszystko zależy od tego, kiedy będzie ona potrzebowała Twoich usług.
  • Druga zasada jest taka, że dzięki wizytówce firmowej, wzbudzasz zaufanie i jesteś uważany za prawdziwego profesjonalistę.
  • Trzecia zasada jest taka, że w ten sposób promujesz prowadzoną przez siebie działalność.
  • Czwarta i już wreszcie ostatnia zasada jest taka, że tworzysz pozytywny wizerunek Twojej firmy. Chyba już widzisz, że posiadanie wizytówek firmowych stało się must have w każdej branży.

Co powinno znajdować się na wizytówkach?

Wiele osób myśli niesłusznie, że papierowe wizytówki już dawno odeszły w przyszłość. To mit. Podarowanie klientowi małego kartonika z najważniejszymi informacjami na temat Twojej firmy, to nie tylko przekazanie numeru telefonu czy adresu e-mail. To zachowanie, które potencjalny klient z pewnością doceni. Na pewno korzystnie zapamięta Cię na tle Twoich konkurentów. Jest bardzo mało branż, w których nie trzeba się ich obawiać. W pozostałych niezbędna jest codzienna walka o klienta. Niestety. Przejdźmy jednak dalej, bo jest to temat na zupełnie inny artykuł. Może jeszcze kiedyś do niego wrócimy. Pora na podsumowanie.

Kilka słów podsumowania

W dzisiejszym świecie funkcjonowanie bez wizytówki to gwarancja utraty wielu potencjalnych klientów. Zamów je już dziś w Drukarni Wydruk!